Polityka zwrotów

Zasady reklamacji
  1. Sklep jest zobowiązana do dostarczenia Klientom produktu bez wad fizycznych i prawnych.
  2. Wadą fizyczną jest niezgodność dostarczonego produktu z umową.
  3. Przedsiębiorca odpowiada wobec Konsumenta z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania produktu Klientowi.
  4. W celu rozpatrzenia reklamacji przez sklep Konsument powinien dostarczyć Sklepowi reklamowany produkt wraz z opisem reklamacji.
  5. Opis reklamacji z tytułu rękojmi powinien zawierać dane Konsumenta składającego reklamację (imię i nazwisko, dane kontaktowe) oraz wskazanie przyczyny reklamacji i treść żądania. Konsument może skorzystać z wzoru opisu reklamacji, który znajduje się w zakładce „Polityka zwrotów” i może zostać pobrany i wydrukowany.
  6. Na zasadach określonych w kodeksie cywilnym Konsument może żądać naprawy produktu, wymiany produktu na wolny od wad, obniżenia ceny produktu albo może odstąpić od umowy sprzedaży.
  7. Reklamację z tytułu rękojmi (tj. reklamowany produkt i opis reklamacji na formularzu albo w innej formie pisemnej) Konsument powinien odesłać na adres podany na stronie sklepu.
  8. Konsument może także przesłać opis reklamacji e-mailem na adres: info@gadget-factory.pl a reklamowany produkt przesłać do Przedsiębiorcy na adres podany na stronie sklepu.
  9. Sklep w ciągu 14 dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta, wysyłając e-mail na podany w Sklepie adres Konsumenta.
    • W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Konsumenta Sklep niezwłocznie wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Nie wpływa to na możliwość złożenia przez Konsumenta oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy. W przypadku braku możliwości wymiany produktu, usunięcia wady produktu lub obniżenia ceny Sklep zwróci należność niezwłocznie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
    • Produkty powinny być zwrócone przez Konsumenta w stanie niezmienionym. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
    • W obrocie między przedsiębiorcami, to znaczy w przypadku sprzedaży produktu Klientowi niebędącemu Konsumentem, na podstawie art. 558 § 1 k.c. wyłączona jest odpowiedzialność Sklepu z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności Sklep nie ponosi odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.

 

FORMULARZ ZWROTU/REKLAMACJI

 

 .............................................................      Miejscowość, data ……………………

.............................................................

.............................................................

Imię, nazwisko i adres konsumenta

 

GADGET FACTORY

MICHAŁ ANDRZEJEWSKI

POTOK 17/6, 87-807 WŁOCŁAWEK

 

 

 

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
zawartej na odległość

 

 

 

 

Oświadczam, że zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z póz. zm.) odstępuję od umowy nr: …………………..................................................................................................................................

zawartej dnia.................................. w.................................................................................................

………………………………………………………………………………………………………………….

Proszę o zwrot kwoty........................zł (słownie: ..............................................................................)

przekazem pocztowym na adres........................................................................................................

lub przelewem na konto nr..................................................................................................................

Zwracam, w stanie niezmienionym towar...........................................................................................

…………………………………………………………………………………………………………………..

otrzymany dnia....................................................................................................................................

 

 

 

 

 

 

 

 

 

…….............................................

Podpis konsumenta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* Art. 7 ust. 1. „Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni, ustalonym w sposób określony w art. 10 ust. 1. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.”