Polityka zwrotów
- Sklep jest zobowiązana do dostarczenia Klientom produktu bez wad fizycznych i prawnych.
- Wadą fizyczną jest niezgodność dostarczonego produktu z umową.
- Przedsiębiorca odpowiada wobec Konsumenta z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania produktu Klientowi.
- W celu rozpatrzenia reklamacji przez sklep Konsument powinien dostarczyć Sklepowi reklamowany produkt wraz z opisem reklamacji.
- Opis reklamacji z tytułu rękojmi powinien zawierać dane Konsumenta składającego reklamację (imię i nazwisko, dane kontaktowe) oraz wskazanie przyczyny reklamacji i treść żądania. Konsument może skorzystać z wzoru opisu reklamacji, który znajduje się w zakładce „Polityka zwrotów” i może zostać pobrany i wydrukowany.
- Na zasadach określonych w kodeksie cywilnym Konsument może żądać naprawy produktu, wymiany produktu na wolny od wad, obniżenia ceny produktu albo może odstąpić od umowy sprzedaży.
- Reklamację z tytułu rękojmi (tj. reklamowany produkt i opis reklamacji na formularzu albo w innej formie pisemnej) Konsument powinien odesłać na adres podany na stronie sklepu.
- Konsument może także przesłać opis reklamacji e-mailem na adres: info@gadget-factory.pl a reklamowany produkt przesłać do Przedsiębiorcy na adres podany na stronie sklepu.
- Sklep w ciągu 14 dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta, wysyłając e-mail na podany w Sklepie adres Konsumenta.
- W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Konsumenta Sklep niezwłocznie wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Nie wpływa to na możliwość złożenia przez Konsumenta oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy. W przypadku braku możliwości wymiany produktu, usunięcia wady produktu lub obniżenia ceny Sklep zwróci należność niezwłocznie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Produkty powinny być zwrócone przez Konsumenta w stanie niezmienionym. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
- W obrocie między przedsiębiorcami, to znaczy w przypadku sprzedaży produktu Klientowi niebędącemu Konsumentem, na podstawie art. 558 § 1 k.c. wyłączona jest odpowiedzialność Sklepu z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności Sklep nie ponosi odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.
FORMULARZ ZWROTU/REKLAMACJI
............................................................. Miejscowość, data ……………………
.............................................................
.............................................................
Imię, nazwisko i adres konsumenta
GADGET FACTORY
MICHAŁ ANDRZEJEWSKI
POTOK 17/6, 87-807 WŁOCŁAWEK
Oświadczam, że zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z póz. zm.) odstępuję od umowy nr: …………………..................................................................................................................................
zawartej dnia.................................. w.................................................................................................
………………………………………………………………………………………………………………….
Proszę o zwrot kwoty........................zł (słownie: ..............................................................................)
przekazem pocztowym na adres........................................................................................................
lub przelewem na konto nr..................................................................................................................
Zwracam, w stanie niezmienionym towar...........................................................................................
…………………………………………………………………………………………………………………..
otrzymany dnia....................................................................................................................................
…….............................................
Podpis konsumenta
* Art. 7 ust. 1. „Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni, ustalonym w sposób określony w art. 10 ust. 1. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.”